سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهدویت،آخرالزمان و فراماسونری

مروری بر فعالیت های زیرزمینی فرقه های ضاله-بخش نخست

از طرف دیگر گسترش موسیقی و ورود این نوع موسیقی مبتذل که محور اصلی تفکرات این فرقه هاست از غرب به کشورهای آسیایی می تواند تهدید جدی برای امنیت اخلاقی جامعه باشد.
در بحث به کارگیری رنگ ها استفاده از رنگ های تیره و ترویج آنها در بین جوانان و انتشار سی دی و کارت پستال های جذاب و گمراه کننده از جمله اقداماتی است که کشورهای غربی برای گسترش فرقه های شیطان پرستی در کشورهای آسیایی، بویژه ایران انجام می دهند .

 

 

 

خدای جدید! هدیه وارداتی سیا و موساد
مروری بر فعالیت های زیرزمینی فرقه های ضاله-بخش نخست

 

پریسا جلالی
احداث کعبه و عرفات در بیابان های اطراف تهران، تغییر عبارات و آیات قرآن و تولید توصیفات من درآوردی برای نماز، شیطان پرستی، پرستش اعضای بدن، ادعای منجی بودن و غیره واقعیت جدیدی نیست.
نمونه های تاریخی رواج بهائیت و بابیت، ترویج انواع خرافه در مراسم و مناسک مولودی و عزاداری و غیره نشانگر آن است که حتی پیش از وقوع انقلاب اسلامی نیز اسلام تهدید می شد و حال این معجزات نوظهور ماهیت جدیدی یافته و دست اندازی به اعتقادات جوانان را به شکل دیگری دنبال می کند؛ ماحصل تازه غرب گسترش عرفان های کاذب با بیش از 4000 فرقه با تغذیه مالی و فکری سرویس های سیا و موساد است .
یکی از راهبردهایی که دشمنان نظام اسلامی در شرایط کنونی برای مقابله و جلوگیری از نفوذ آثار و برکات انقلاب اسلامی برای ملت های جهان به کار گرفته اند، راهبرد انحراف روحیه معنویت خواهی و دینداری در قالب نحله های مختلف عرفانی است .
این موضوع واقعیت آشکاری است که احیای دین و ارزش های معنوی اسلام را به عنوان ماحصل انقلاب اسلامی ایران در زمان حاکمیت ارزش های مادی لائیسم، سکولاریسم، کمونیسم و اومانیسم برنمی تابد بنابراین دین را سدی مقابل اهداف تمامیت خواه خود می داند .
همین بهانه ای است تا دین مورد هجمه آثار مکاتب، فرقه ها و ارزش های معنوی دست ساز غربی قرار گیرد .
اختصاص میلیون ها دلار برای جنگ نرم علیه ایران و هشت میلیون دلار برای تبلیغ فرقه های شیطان پرستی را می توان بخشی از حمایت های مالی و مادی آمریکا برشمرد .
متاسفانه کشورهای غربی، بویژه آمریکا در بحث تهاجم به ارزش های اسلامی با فرقه سازی، عرضه مدل های رنگارنگ و تبلیغ آنها در هزاران سایت اینترنتی و شبکه های ماهواره ای به دنبال کمرنگ نشان دادن ارزش های اسلامی و هجوم به آن هستند .
از طرف دیگر گسترش موسیقی و ورود این نوع موسیقی مبتذل که محور اصلی تفکرات این فرقه هاست از غرب به کشورهای آسیایی می تواند تهدید جدی برای امنیت اخلاقی جامعه باشد.
در بحث به کارگیری رنگ ها استفاده از رنگ های تیره و ترویج آنها در بین جوانان و انتشار سی دی و کارت پستال های جذاب و گمراه کننده از جمله اقداماتی است که کشورهای غربی برای گسترش فرقه های شیطان پرستی در کشورهای آسیایی، بویژه ایران انجام می دهند .
ابوالبشرم اما بیسواد !
اقدامات اخیر سران فرقه ها در تهران نیز قابل توجه است .
ارسال بلوتوث هایی با صدای یک خانم که از عدل الهی نسبت به بشر گلایه دارد و حضرت باریتعالی را تا مرحله عبد پایین می آورد .
عرضه بازی های رایانه ای دین ستیز در تهران دیگر مصداق این مورد طی ماه های اخیر است که در ادامه اقدامات اسلام ستیزانه کفر آمیز تولید و به صورت گسترده ای در سطح شهر تهران عرضه و به فروش رسیده است.
در این بازی رایانه ای شرک آلود وعده های خداوند در قرآن مجید در خصوص بهشت و سیب های بهشتی تنها وسیله ای برای تسلط بر انسان معرفی می شود .
مدعیان امام عصر(عج) هم دیگر نمونه کفرآمیز بودن اقدامات فرقه های دست ساز بوده که نمونه آن مدعی اشراف بر تمام علوم است،بخش هایی از این ادعاها را بخوانید:
- ماجرای 11 سپتامبر، سونامی و زلزله پاکستان را دو سال قبل از وقوع آن پیش بینی کردم. امروز هم اطلاعات زیادی از آینده دارم و قادرم خیلی از جریانات و حوادث جهان را بگویم .
- درست است که گفته ای با امام زمان(عج) در ارتباط هستی؟
- در سن 38 سالگی به زیارت امام عصر(عج) مشرف شدم. دو بار در تهران و یک بار دیگر در قم ایشان را دیدم .
- به واسطه همین دیدار و علمی که دارم حوادث و وقایع را پیش بینی می کنم .
و فردی دیگر مدعی است که پدرم بر تمام بشر و مسلط بر تمام عالم است !
- اعضای خانواده من پنج نفرند. همان پنج تن آل عبا هستند .
- چطور بر تمام عالم مسلطی؟
- با علمی که دارم! تا سیکل درس خوانده ام. دوم ابتدایی مردود شدم. پنجم ابتدایی رفوزه شدم، دوم راهنمایی رد و سوم راهنمایی را با هشت تجدیدی و با استفاده از تک ماده قبول شدم !
فرقه سازی محصول کارخانه موساد و سیا
تعریف مدرن فرقه، کنترل ذهن و تکنیک هایی برای جذب مردم و فریب آنها است تا در فرقه بمانند و برای تحقق اهداف واهی فرقه تمام همت خویش را به کار گیرند .
ادعاهای عجیب این افراد اگرچه مضحک به نظر می رسد اما عجیب تر اینکه توانسته اند با همین مدعا، تعدادی را جذب و مرید خود کنند.
این گروه های معاند و البته وابسته به محافل غربی با تعقیب بسترهای ضعف اعتقادی، هم خود را بر غم ها و کاستی های زندگی توده های مردمی گذاشته و از خلأهای موجود بهره برداری می کنندتا با شبهه افکنی و انحراف فکری، امیال پنهانی شان را به ثمر برسانند .
دکتر حمید نگارش استاد دانشگاه صنعتی شریف و مولف کتاب کجراهه شیطان پرستی در همین باب حرف های زیادی دارد .
وی در گفت و گو با خبرنگار سرویس گزارش کیهان می گوید: فرقه سازی تحت حمایت مستقیم موساد و سیا صورت می گیرد. وجود4000 فرقه در این چند دهه اخیر که البته2500 مورد آن ثبت شده است اثبات انفجار فرقه ای است که از طریق فضای مجازی در سطح دنیا به انتشار افکار و آرمان های خود می پردازند .
این استاد دانشگاه در خصوص منشأ ظهور فرقه های نوین کاذب مدعی است: رواج فرقه ها حرکتی زمانی است و هماهنگ با فضای اجتماعی فعالیت می کند. انقلاب اسلامی حرکت بزرگی بود و میان نسل های سوم و چهارم هم تاثیر گذاشت تا جایی که هویت دینی و ملی شکل گرفت همین عاملی شد تا دشمنان، مبارزه جدی خود را بر مسایل دینی و اعتقادی زوم کنند .
وی ضمن تاکید بر فرهنگ سازی و افشای ماهیت این فرقه ها، اظهار می دارد: آنطور که باید در امر فرهنگ سازی کار نشده است و فقط به یکی از این فرقه ها یعنی شیطان پرستی پرداخته ایم در حالی که می بایست تمام فرقه ها را تفصیل و بررسی کنیم و لیدرهایی که به نوعی مورد حمایت سایت های مجازی دنیا بوده اند را معرفی کنیم .
دکتر نگارش بار دیگر انتقاد خود را به فرهنگ سازی وارد می داند و با تقبیح انتشار کتاب برخی مولفان غربی توضیح می دهد: برخی کتب از جمله کتاب های پائولوکوئیلو متاسفانه در زمان دولت اصلاحات به وفور و در تیراژ وسیع منتشر شد و امروز بین جوانان دانشگاهی پخش شده که مروج عرفان سکولار است و مسئولان فرهنگی کشور می باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند. البته ظهور این فرقه ها آسیب های بسیاری به همراه دارد. زیرا منطق آنها منطبق بر تفکرات اومانیستی و لیبرالیستی و سکولاریستی است. در نگاه اومانیسم و نگاه الحادانه تمام گزاره های دینی زیر سوال می رود. در این دیدگاه ارتباط با آسمان قطع و انسان محوری جای خدامحوری قرار می گیرد. هر چه هست مدل انسان غربی و مبتنی بر تفکرات اومانیستی است و انسان به دنبال اشباع غرایز حیوانی خود است. بر خلاف انسان مدل دینی که دارای زمینه ها و شخصیت دینی است و تمایل به ارتباط با آسمان دارد .
مناطق محروم؛ حیاط خلوت فرق کاذب
برخی مناطق محروم کشور به علت دستیابی محدود به برخی امکانات از جمله رسانه ها و مطبوعات آگاهی اندکی از اهداف پلید فرقه های دست ساز بشر دارند، به همین علت وفور این فرقه ها در چنین مناطقی دیده می شود .
همانطور که کارشناسان هشدارهای خود را بیشتر به سیبل ناآگاهی و کم سوادی گسیل می دارند و معتقدند: اغلب افرادی که گرفتار فرقه های ضاله می شوند و به راحتی از آدم ها، نمادها و عکس های این فرقه ها استفاده می کنند هیچ گونه آگاهی نسبت به خطرات فرقه های الحادی در کشور ندارند .
ابوالفضل چمندی دبیر کل جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان هم با تایید چنین اظهاراتی مناطق محروم را حیاط خلوت فرق کاذب می داند و در همین رابطه تصریح می کند: یکی از مصادیق جنگ نرم رسوخ در اعتقادات و باورهای دینی مردم است. و این موضوع در مناطق محروم زیاد دیده می شود. به طور مثال علی رغم تلاش دولت نهم و دهم در رسیدگی به منطقه های محروم استان کرمان اما هنوز محل هایی وجود دارد که جلسات خصوصی و انتشار سی دی این نوع فرقه ها با هزینه های کلان مالی توانسته عده ای را جذب کند .
وی با تاکید بر این نکته که جنگ نرم یکی از اهداف خود را از طریق فرقه های ساختگی جدید جستجو می کند، می گوید: این گروه ها از
نیاز مردم، احتیاج جوانان به اوقات فراغت و تمایل دانشجویان به دانستن مفاهیم جدید و کنجکاوی آنها سوء استفاده می کنند تا با موجه و مثبت جلوه دادن خود، صلح طلب نشان دادن و حتی ابراز همراهی با برخی مفاهیم دینی و اسلامی در دل مردم جاباز می کنند تا در باورهای دینی شبهه افکنی کنند. البته نزدیکی به خانواده ها از طریق تبلیغ شرکت های هرمی هم موضوع مکمل است. شرکت های هرمی با برقراری ارتباط هم جذب مالی می کنند و هم فرقه های ساختگی را پشتیبانی و تبلیغ می کنند .
این عضو فعال دانشجویی معتقد است: عزم محافل و نهادهای رسمی و دولتی، حوزه و دانشگاه در راستای رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی مردم موثر است، چرا که با رفع مشکلات و موانع اینچنینی ایستادگی ناآگاهان در مقابل فرقه های جدید تقویت خواهد شد .
عرفان کاذب در انحصار سکولارها
دنیای اینان دارای دو خدای ضد هم است؛ خدای خیر و خدای شر در دنیایی تاریک و ظلمانی .
در اینجا ظلمت، هیجان، احساسات کاذب و آنی نیروهای مثبت تلقی شده تا جایی که شیطان به عنوان نماد قدرت و حاکمیت بر روی زمین ، قدرتی به عنوان برترین قدرت دو جهان مورد توجه و پرستش قرار دارد و این دنیا را قانونمند می کند .
فرد هم به جای اطاعت از قوانین خدایی یا قوانین طبیعی و اخلاقی، عموماً بر پیشرفت فیزیکی خود با راهنمایی های موجودی مافوق یا قوانینی فرستاده شده تمرکز دارد .
کمرنگ شدن باورهای اصیل دین و پایین آمدن آستانه تحمل جامعه نسبت به گناه آسیب های بجا مانده از فعالیت های این فرق است .
در مواجهه با پدیده ظهور فرقه های دست ساز که اصطلاحا عرفان های کاذب نام می گیرد، بسیاری از کارشناسان نیز معتقدند عرفان کاذب معنا ندارد، یعنی این اصطلاح نادرست و نارسایی است، چرا که عرفان شناخت شهودی از هستی است .
حجت الاسلام و المسلمین خلیل منصوری پژوهشگر علوم قرآنی در این زمینه اصطلاح عرفان کاذب را یک پارادوکس می داند و شاخصه اصلی عرفان کاذب را تغییر محوریت عرفان اصیل برمی شمارد .
وی در گفت و گو با گزارشگر کیهان مدعی است: عرفان های کاذب عرفان های اومانیستی یا سکولار هستند که محور اصلی عرفان اصیل را جابه جا کردند و این طبیعی است همان طور که قرآن بحث متشابهات و شبهات را مطرح می کند و می فرماید که عده ای جایگزین سازی می کنند، یعنی محوریت اصلی موضوعی را بر می دارند و چیز دیگری به جای آن قرار می دهند که محور جدید به عنوان محور تفکر و حرکت جایگزین حقیقت واقعی می شود. چنین مشکلی را می توانیم در عرفان های کاذب به عنوان شاخصه اصلی ردیابی کنیم .

 

کیهان