سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهدویت،آخرالزمان و فراماسونری

بعثت پیامبر با ظهور امام زمان به اوج میرسد

بعثت پیامبر با ظهور امام زمان به اوج می‌رسد

  عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم گفت: نهایت بعثت و رسالت پیامبر اسلام با ظهور منجی عالم بشریت به اوج خود می‌رسد.

حجت‌الاسلام حسن معلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبریک فرا رسیدن سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) در سخنانی اظهار داشت: در اهتمام به بعثت انبیا باید به ضرورت وجود این امر توجه شود.
وی ادامه داد: از صفات برتر و عالیه خداوند تعالی به دور است که پس از خلق انسان زمینه هدایت و ارشاد او را به سوی کمال و بندگی فراهم نسازد.
عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم اظهار داشت: انسان برای دستیابی به کمال و نهایت بندگی نیاز دارد، در مسیری باشد که خود را به مقصد برساند و وجود راهنمایانی که او را در این مسیر همراهی کنند، الزامی است.
معلمی با بیان اینکه پیامبران وظیفه هدایت مردم را بر عهده دارند، گفت: انسان با تکیه بر عقل و دانش خود نمی‌تواند این مسیر را طی کند و در این مسیر نیاز به واسطه‌هایی دارد که خود معصوم باشند و پیام الهی را به درستی ابلاغ کنند.
وی اذعان داشت: انبیا الهی راه درست و صحیح را به انسان نشان داده و خود الگوهای برتری هستند که راه درست و صحیح را معرفی می‌کنند.
عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم با بیان اینکه بعثت انبیا الهی برای احیای انسان‌هاست، گفت: رسالت و بعثت بندگانی که مورد توجه خداوند بودند، سبب می‌شود دیگر انسان‌ها به ارزش والای وجود خود که در درون هریک تعبیه شده است پی برده و در راه شکوفایی آن تلاش کنند.
معلمی تصریح کرد: حقایق اسلامی از سوی برگزیدگان الهی بیان می‌شد تا مردم بی‌خبر و ناآگاه به واقعیت اصلی و اساسی هستی و آفرینش توجه کنند.
وی یادآور شد: هدایت و رسالت پیامبر که حامل آخرین دین آسمانی بود تا قیامت ادامه دارد و حاوی کامل‌ترین پیام‌ها و نکات اساسی برای زندگی بشر است که توسط اهل بیت(ع) نیز مورد توجه و تکرار قرار گرفته است.
عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم گفت: نهایت این رسالت و نبوت پیامبر بزرگوار اسلام با ظهور منجی عالم بشریت به اوج و مقصد خود می‌رسد.